Interneta vides specifika ļauj salīdzinoši vienkārši izvairīties no finanšu kontroles: pastāv milzum daudz iespēju reklamēties par velti, ļoti lēti vai tā, ka naudas plūsmas nemaz netiek atspoguļotas dokumentācijā.
- reklamējoties Internetā reklāmdevējs var apsteigt savus konkurentus, kas vēl nav sākuši lietot šo jauno mediju;
- reklāmai Internetā iespējami dažādi samaksas veidi – gan par tūkstoti sasniegtās auditorijas, gan arī par pārdoto preču skaitu;
- reklāmdevējam ir iespēja tiešsaistes (on-line) režīmā sekot līdzi reklāmas kampaņas norisei un vajadzības gadījumā to mainīt.
Reklāmai Internetā ir arī trūkumi:
- reklāmas baneri bieži ir pārāk maziņi, statiski, atrodas vienmēr vienā un tajā pašā vietā, grūti pamanāmi;
- tiešais pasts un kuponi ir 2-4 reizes efektīvāki pirkumu izdarīšanas sasniegšanā kā baneri;
- Internets ir jauns medijs, un trūkst tā auditorijas mērīšanas standartu;
- valstīs ar zemu Interneta izplatību Interneta auditoriju veido specifisku profesiju pārstāvji vai arī cilvēki ar augstiem ienākumiem – grūti sasniegt dažas konkrētas mērķa grupas;
- Interneta lietotāji var uzstādīt savos datoros speciālu programmatūru, kas bloķē reklāmu parādīšanu, kā rezultātā daļu reklāmu var arī neredzēt;
- Interneta lietotājs tekstam var pievērst mazāk uzmanību kā attēliem, tādējādi, nepieciešams rūpīgi pārdomāt reklāmas ziņojuma izskatu;
- Interneta kā medija patērēšanai nepieciešamas speciālas prasmes – māka lietot datoru un Internetu, kā arī angļu valodas prasme.